Не знам как е при вас но на мен вградените лупи направо са е.... майката на стъклата (пластмасите де) на фаровете. Пожълтели са и са почнали да се матират. Точно в областта пред лупите и повече на левия където лупата е сложена да седи по-близо до стъклото
Известие
Collapse
No announcement yet.
вграждане на лупи алфа 156
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщениеКолега, а как може да се разбере предварително дали една лупа е за халоген или ксенон? Имам лупи от Мареа и светят като снимката (лупи за ксенон) от първия ти линк, а със сигурност не са разработвани за слагане на фабричен ксенон. Предполагам, че от втория линк, който си дал, са по-скоро някаква екзотика.AR 156 1.8 TS + LPG
Comment
-
колеги а споделете как се махат тия фарове от колата трябва ли да се свалят брони и решетки и рефлекторите режат ли се?
Comment
-
Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщениеколеги а споделете как се махат тия фарове от колата трябва ли да се свалят брони и решетки и рефлекторите режат ли се?
Първоначално публикувано от nightsurfer Покажи съобщениеИ аз съм вградил лупи от Мареа ама светят като "екзотиката" от втория линк при това Valeo. И с ксенон и с халоген картинката (сянката) е една и съща.Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 01:41.Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Comment
-
Първоначално публикувано от dinew Покажи съобщениеваи много е яка тая алфа твоита е даи дае видя по близо
Уточнявай се!!!
---------- Post added at 06:08 ---------- Previous post was at 05:56 ----------
Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщениеКласиката е сваляне на бронята. Аз ги махам, като не свалям бронята а само я охлабвам отпред. След това махам маската на халогените и оттам бъркам за да развия втората гайка. Но ако никога не си го правил и не си го оътаботил, по-добре свалай бронята - лесно и бързо се сваля
Възможно е. Кой знае и те колко различни модификации имат....., за късмет, моите са от "правилните".
А на моята 145 като отворих да правя водачите за реглажа и видях на лупите че има едни пластини които се мърдат нагоре и надоло и така се постига ефекта за халогенна лампа и равни за ксенон,аз съм с ксенон от 3 години,никога не гася фаровете и още не са ми горели крушките,и според мен проблема е абсолютно никакъв да станат липите от 145 146,поне по моргите е пулно а и са на добра цена и няма топене на рефлектота както показа колегата по горе ето и снимки,аз въпреки всичко ще експериментирам с на братока 156 с лупи от 146ца!
като имам резултати ще споделя
Comment
-
Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщениеКласиката е сваляне на бронята. Аз ги махам, като не свалям бронята а само я охлабвам отпред. След това махам маската на халогените и оттам бъркам за да развия втората гайка. Но ако никога не си го правил и не си го оътаботил, по-добре свалай бронята - лесно и бързо се сваля
Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщение
А на моята 145 като отворих да правя водачите за реглажа и видях на лупите че има едни пластини които се мърдат нагоре и надоло и така се постига ефекта за халогенна лампа и равни за ксенон,аз съм с ксенон от 3 години,никога не гася фаровете и още не са ми горели крушките,и според мен проблема е абсолютно никакъв да станат липите от 145 146,поне по моргите е пулно а и са на добра цена и няма топене на рефлектота както показа колегата по горе ето и снимки,аз въпреки всичко ще експериментирам с на братока 156 с лупи от 146ца!
Иначе преградата на прожектора може да се смени или модифицира лесно:
Проблемите да сложиш лупи от 145 на 156 е че трябва да режеш рефлектора и позиционирането. Може и да стане без рязане но това не мога да ти гарантирам.
Ако се налага рязане принципа е следния :
1. Фиксираш оригиналния фар на някаква маса примерно
2. Много е важно да отбележиш точното положение на фара (примерно с тиксо)
3. Докато фара е фиксиран на масата пускаш ток на късите и гледаш на стената до къде е линията. Отбелязваш я с тиксо и нея.
4. Отваряш фара, монтираш "лупите", не го затваряш.
5. Слагаш го на масата и го фиксираш както е бил преди.
6. Захранваш ксенона и гледаш дали линията е на същото ниво като преди (отбелязнано с тиксо на стената) Ако трябва коригираш положението.
Има "лупи" за по-лесен монтаж, при които изпускаш повечето от гореописаните действия (само разглобяваш фара и ги завиваш ) . При това са би-ксенон, струват само по 60лв едната, а ако те притеснява че ще се прецака покритието на прожекторния рефлектор - разглабяш и пращаш само него в Стрелча....
Comment
-
Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщениеАз първо махам пластмасите между бронята и капака, после разкачам кората от бронята и накрая откачам бронята само от към шофьорския калник. 2рата гайка на пасажерския фар го развивам по същия начин. ( маската на халогена се маха и се бърка ... )
Може ли да снимаш тези мърдащи се пластинки , че ми е интересно да ги видя ?
Иначе преградата на прожектора може да се смени или модифицира лесно:
Проблемите да сложиш лупи от 145 на 156 е че трябва да режеш рефлектора и позиционирането. Може и да стане без рязане но това не мога да ти гарантирам.
Ако се налага рязане принципа е следния :
1. Фиксираш оригиналния фар на някаква маса примерно
2. Много е важно да отбележиш точното положение на фара (примерно с тиксо)
3. Докато фара е фиксиран на масата пускаш ток на късите и гледаш на стената до къде е линията. Отбелязваш я с тиксо и нея.
4. Отваряш фара, монтираш "лупите", не го затваряш.
5. Слагаш го на масата и го фиксираш както е бил преди.
6. Захранваш ксенона и гледаш дали линията е на същото ниво като преди (отбелязнано с тиксо на стената) Ако трябва коригираш положението.
Има "лупи" за по-лесен монтаж, при които изпускаш повечето от гореописаните действия (само разглобяваш фара и ги завиваш ) . При това са би-ксенон, струват само по 60лв едната, а ако те притеснява че ще се прецака покритието на прожекторния рефлектор - разглабяш и пращаш само него в Стрелча.
Сега не мога да ги снимам защото съм ги свалял отдавна а сега са ми на колата,иначе точно там са закрепени където ти е дупката и само като свалиш капачката на самия фар от където се сменя крушката и има едно лостче което мърда тази пластина и ги прави равни,някои ден ще снимам светлината и ще кача снимки,а тези лупи по за 60 лева да не се стопят на 3 месец и от къде са купени?
Comment
-
Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщениеа тези лупи по за 60 лева да не се стопят на 3 месец и от къде са купени?
По назад в темата съм сложил снимка как на единия такъв рефлектор при мен падна "хрома", но пък на другия нищо му няма. Обаче при мен бяха първо поколение, в момента тези които се продават са 5то поколение. А и освен моя случай не знам за друг. Да кажем , че е рядко срещан дефект....
Comment
-
Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщениеНяма как да се стопят, защото рефлектора им е метален.
По назад в темата съм сложил снимка как на единия такъв рефлектор при мен падна "хрома", но пък на другия нищо му няма. Обаче при мен бяха първо поколение, в момента тези които се продават са 5то поколение. А и освен моя случай не знам за друг. Да кажем , че е рядко срещан дефект.
Comment
-
Първоначално публикувано от V_A_N_K_A_T_A Покажи съобщениеПотвърждавам!Лупите са незаменим ъпгрейд за фаровете на 156.При мен стоят по абсолютно същия начин
---------- Post added at 22:46 ---------- Previous post was at 22:45 ----------
Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщениеОт Китай ги поръчах, защото тогава не се продаваха в България. Вече можеш да ги купиш от много места, но няма как да напиша в темата - ще го сметнат за реклама.
Comment
-
Първоначално публикувано от dinew Покажи съобщениеискам и аз така даси направя радиатора ? как става
Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Comment
-
Първоначално публикувано от dinew Покажи съобщениена каква цена мога даси направя и аз така фаровете наи ниската
2 ксенон крушки и 2 баласта - от 45лв нагоре, по-качествени за 100.
Релета за фаровете + кабели = 20лв
(при мен само с релета не стана , слагах и кондензатори = 5лв )
Монтаж на прожекторите във фаровете - цената е различна.
Прекарване и свързване на кабели - цената е различна....
Comment
-
Първоначално публикувано от dinew Покажи съобщениена каква цена мога даси направя и аз така фаровете наи нискатаLast edited by tonov; d.m.y г., 23:33.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
Comment